Известие

Collapse
No announcement yet.

V6 или 2.0 150к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
    Е той сигурно вече си е взел 55-ца,та може и да се е отказал ....... .
    Като се има предвид че въпроса е поставен 2007 година колегата ТS е напълно прав.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #17
      Малко контекст защо "dmastard" изрови тази забравена тема... в последните няколко дни му пълня главата с приказки за новата придобивка, та явно е решил да се пообразова от форума.

      А иначе като оправя документите и я постегна малко, ще се похваля официално
      167.AR67302

      Comment


      • #18
        Най-добре 3.0,кво е това 2.0
        Alfa 155 1.7,1.8 ex
        Alfa 166 2.4 3 ex
        155 1.8 MY 95 sport

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
          Най-добре 3.0,кво е това 2.0
          Ще има да взимаш.
          Най-добре 3.7 с ITB Jenvey
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment


          • #20
            Като за начало 2.5 V6 е добре,но от собствен опит казвам че след година човек се замисля за 3.0 или 3.2.....или турбо... абе води до пристрастяване.
            Иначе е вярно че и след 200 има шоу на пътя- където замира 4-цилиндровият мотор шестака пее,пеее и пеее
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #21
              Не знам, но на последния алфиси трак дей пътувах с 2.5 в6 на Бат Вас и останах очарован от вървежа и звука на 6-ака по магистралата...Усеща си се въртящия момент при високите скорости и доускоренията. С лекота скоростта расте над 180-190 Мисля, че вдигнахме около 225+ по ГПС и 230+ по километраж
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Не знам, но на последния алфиси трак дей пътувах с 2.5 в6 на Бат Вас и останах очарован от вървежа и звука на 6-ака по магистралата...
                Батките разбирачи казват, че единствения читав вариант на този мотор е монтиран точно в 155-ците... Аз съм се возил в 156 2.5 и ми се видя умрЕл кон (ама не се знае и в какво състояние го поддържа собственика де)...
                Иначе по темата, ако човека от 4 години чака мнения, вече може да е събрал за 3.2

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Батките разбирачи казват, че единствения читав вариант на този мотор е монтиран точно в 155-ците... Аз съм се возил в 156 2.5 и ми се видя умрЕл кон (ама не се знае и в какво състояние го поддържа собственика де)...
                  Иначе по темата, ако човека от 4 години чака мнения, вече може да е събрал за 3.2
                  A то ако е за 2,5 - 24 клапана не си залужава. Затова е по добре 155 2,5 V6-12 кл от колкото 156 2,5 (виж вече 3,2 е друга бира при 156). виждам , че темата е стара, но 2,0 - 16 клапанов (с тоя чугунен блок) защо си мислите , че е по лек от 2,5 V6. Иначе верижка 2,0 - 8кл си е желязна моторетка.
                  Но 12 клапановия шестак е различен и много радва. (без да е бърз, чак толкова) Аз като знам моя в момента с кви видимо изядени валове е , а пак си понавървява. (ще видя разликата , като му сложа едни перфектни валове - имам си ги в наличност в гаража)
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #24
                    А аз си мислех че чугунът умря с москвичите.....
                    Това не го знаех наистина,но определено мисля че нее много добра тая идея на италянците.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      А аз си мислех че чугунът умря с москвичите.....
                      Това не го знаех наистина,но определено мисля че нее много добра тая идея на италянците.
                      найдобрите двигатели са чугуненоте
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                        найдобрите двигатели са чугуненоте
                        На всеки които му се въртят вентилатори,охлюви бохлюви и тем подобни поддържа тази теза
                        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          найдобрите двигатели са чугуненоте
                          А какви са предимствата,че наистина ми е малко мъгла това.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            А аз си мислех че чугунът умря с москвичите.....
                            Това не го знаех наистина,но определено мисля че нее много добра тая идея на италянците.
                            To като изключим алекото че е с ладов мотор и чугунен блок те баш Москвичите са с алуминиев блок
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #29
                              е баш мсквичите ( осмакът) ес чугун
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #30
                                Мислъта ми беше, че 2,0 ТС - 16 кл. не е никак лек мотор.
                                Иначе за мен много добър мотор е стария 3.0 V6 12 кл. в сгъстения вариант на 164 QV (старото 12 клапаново) с 200 к.с заводско и много хубава крива на въртящия момент
                                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                                Comment

                                Working...
                                X